Будова акумуляторної батареї Nissan Leaf
Акумуляторна батарея Nissan Leaf є ключовим компонентом, що живить електромобіль. Її будова досить складна, але основні принципи можна описати так:
1. Модулі:
Батарея складається з багатьох модулів, які з'єднані між собою. Кожен модуль містить кілька літій-іонних елементів (зазвичай чотири).
Ці елементи з'єднані послідовно всередині модуля, щоб збільшити напругу, і паралельно, щоб збільшити ємність.
2. Блоки модулів:
Модулі самі по собі згруповані в три окремі блоки:
Один блок розташований ззаду і містить 24 модуля, розташовані вертикально.
Два інших блоки розташовані з боків акумуляторного пакета, кожен з 12 модулями, розташованими горизонтально.
3. З'єднання:
Шини (товсті мідні з'єднувачі) електрично з'єднують ці три окремі блоки.
4. Охолодження:
Важливою особливістю батареї Nissan Leaf є відсутність активної системи охолодження. Натомість, покладаються на пасивне охолодження, яке використовує розподіл тепла через корпус батареї та повітряний потік під час руху автомобіля.
5. Додаткові елементи:
Окрім основних компонентів, батарея також містить різні датчики температури, систему керування батареєю та запобіжні пристрої для забезпечення безпеки та оптимальної роботи.
Загалом, батарея Nissan Leaf є складною системою, яка поєднує багато компонентів для забезпечення електромобілю необхідною енергією.